Végül sok buli lehetőség adódott. Sárvári koncert, házibuli, kocsmatúra. Ez utóbbi került megvalósításra és öltött nem várt méreteket. Igazán különleges este-éjjel-reggel volt. Ajánlott társasjáték: Részegedj okosan! -> Ha eleget szórakozik vele az ember, irtó hatásos. A kocsmatúra alkalmával vagy 6-7 órára egy helyen ragadtunk le, szóval inkább a nagyon leivásról, mintsem a mindenhol ivásról szólt. Persze innen tova taszított a "zááááróóóra" felkiáltás. Találtunk is egy kifejezetten unszimpatikus (tudom, nincs is ilyen szó, tehát antipatikus) helyet, ahol aztán jó hangulat alakult ki. Tényleg kaptam egy lánytól puszit, mert adtam neki tüzet, mikor haveromtól kapta a cigit? Lányok távozzatok! Összesítés/fő: 6X4cl kommersz vodka, 1l vadász, 1 korsó érthetetlenül szörnyű ízű sör, fél üveg pezsgő. Töredelmesen bevallom, többre nem emlékszem.

Lényeg: Nagyon nagyon nagyon jól éreztem magam, sok a maradandó emlék, akad megfogható/látható is, ezt nem elemezném. Este 9-kor indultam, reggel 8 körül értem haza, minden perc megérte.

Szerző: \\\'netaláljrám\\\'  2009.01.02. 17:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://netalaljram.blog.hu/api/trackback/id/tr57853649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása