Itt többé már semmi sem szent

Az ébredők élete elcseszett lett

 

 

Pont itt volt az ideje megint elszúrni valamit. Szúrod? Szúrom.

Most mi is történt? Jött az a csók, aztán jöhetett volna más is, ha nem mondok nemet. De azt mondtam és jól tettem. Aztán távolodni akartál, mert azt mondtad nem bírod. Aztán megijedtél, hogy komolyabban veszlek, mint Te engem. Közben mégis azt mondtad, sajnálod, hogy először közel engedtél magadhoz, aztán ellöktél. Aztán azt mondtam, ez nem így történt, pedig dehogynem. Bűntudatom lett, mert elcsesztem az esténket, Te pedig ugyanezt érezted. Kikerültük egymást, pedig tudod, hogy az az örvény még be akart zúzni, és mégis végetvetettünk mindennek, és ez így van jól, még akkor is, ha szerintem ezzel tesszük a legrosszabbat, mert "haver". Az lenne a legjobb.

És ami bánt, hogy nem feltétlen miattad bánkódom. Hanem, hogy Te ismered Őt, és Vele nem akarom, hogy elromoljon. Bár lehet nincs is minek megsínylenie, de mégis meggyötör.

Én nem gondoltam komolyan, lehet, hogy ez a legnagyobb baj.

Énse értem.

Szerző: \\\'netaláljrám\\\'  2010.02.27. 17:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://netalaljram.blog.hu/api/trackback/id/tr11795115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása