Szerintem a szerelem szerencse. Szerintem az életünk szerencse. Minden egy lapon, néha jön az új osztás, máskor meg elfogy a pakli. Szerintem a pázsiton a boldogság. Szerintem aki hozzád való, sosem lesz a tiéd, pont azért mert úgy kell lennie. Nem lesz úgy. Keress olyat aki nem kell, és életed végéig kitart. Ez nem csalódás. Ezt tudnod kell. Szerintem a hallgatás megöl. Gyilkos. Szerintem mi nem tudjuk milyen az élet. Mindig vágysz, nem tudod mi az igazán jó. Mindig sírsz, mégsem fáj igazán. Nagyon fog fájni. Én sem várom.

Ha elfogynak a kertek, nem lesz már dohány, ha megittuk az összes piát, ha nem szól már a zene, nem dobbant a szó: barát, család, akkor fáj igazán.

Kincs.

Szerző: \\\'netaláljrám\\\'  2009.09.09. 15:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://netalaljram.blog.hu/api/trackback/id/tr61371116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása