Aztán eltelt lassan 5 hónap és még csak teljen a sokszorosa... Légyszi.

Szeretnék egy agyletapogatót. Tapiznám magam józanul, meg részegen. Komolyan nem vagyok normális. Sajnos.

Örülök, hogy nem kaptam lehetőséget megtenni! Most én lennék a legnagyobb barom.

Sze... rintem.

Ami régen fontos volt, az egész egyszerűen kitörölhetetlenné válik. De háttérbe szorulhat, vagy felválthatja más. Én túlságosan is ragaszkodó típus vagyok. Régen mindig csak hibáztam, bemeséltem magamnak, hogy baj van, hogy én mennyire szar vagyok, hogy engem nem lehet megbecsülni, se szeretni, meg hasonlók. Erre még most is hajlamos vagyok. De már nem úgy. Tanultam belőle, de ennél sokkal fontosabb történt... teljesen más bánásmódban van részem. Azt nem tudom meddig tart, hogy összességében olyan mélyen lakozik-e, de azt igen, hogy amit két éve találkozásunkkor az én külön világomnak éreztem, az csak bővült.

Körülöttem senki más nem tudhatja mit érzek. Más világ. Ez nekem a Szaturnusz.

 

Szerző: \\\'netaláljrám\\\'  2010.08.26. 21:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://netalaljram.blog.hu/api/trackback/id/tr212250675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása