And I' m a black rainbow
And I' m an ape of god
I got a face thats made for violence upon
I' m a teen distortion
Survived abortion
A rebel from the waist down

I wanna thank you mom
I wanna thank you dad
For bringing this fucking world
To a bitter end
I never really hated a one true god
But the God of the people I hated

You said you wanted evolution
The ape was a great big hit
You say you want a revolution, man
And I say that you' re full of shit

Were disposable teens
Were disposable teens
Were disposable teens
Were disposable
Were disposable teens
Were disposable teens
Were disposable teens
Were disposable

You said you wanted evolution
The ape was a great big hit
You say you want a revolution, man
I say that you' re full of shit

The more that you fear us
The bigger we get
The more that you fear us
The bigger we get
And don' t be surprised, don' t be surprised
Don' t be surprised when we destroy all of it

/Marilyn Manson - Disposable teens/

__________________________________________________________________________

Rájöttem, hogy én tényleg nem haragszom. Egész egyszerűen Ő nem képes engem szeretni. Vagy ha képes is, csak valami barátihoz hasonló szinten. (Vicces, hogy ehhez hasonlítom.) Valami olyan módon, ami nekem fájdalmas. Csak szimplán törlöm az életemből, mert akaratán kívül kínoz. Nincs baj, kellemes emlék, talán egyszer újra szeretnék olyan jóban lenni, majd mikor már teljes lesz a védelmem. Most csak hagyj, így megtalált a boldogság. Köszönöm. Bármi is történjen, soha nem felejtelek el. Szeretlek és szeretek nélküled lenni. Hiányzol. Nem akarok veled találkozni. Ígérd meg, hogy boldogulsz, nem fogsz csalódni és rá igazán figyelsz. Hagyd, hogy elárasszon az érzés. Minden jót, szia.

Az utolsó ilyen bejegyzés. Egyszer találj rá.

___________________________________________________________________________

-Lányok, csatlakozzatok futni a többiekhez.

-Nem vagyok én internet, hogy csatlakoznom kelljen.

___________________________________________________________________________

Mikor ma felkeltem, elkapott a legjobb érzés. Kellemes reggel volt, ha nem nagykabátban és sálban kellett volna a buszmegálló felé tartanom, egészen nyáriasnak hatott volna. Volna. Szóval beöltözve még melegem is volt, ami manapság meglepő, a 'télszag' (ami illat, mert orromnak tetszetős) is eltűnt, volt madárcsicsergés meg minden ami kell. Négy sor leírásnyi ideje oda akarok kilyukadni, hogy úgy éreztem magam, mintha fesztiválra sétálnék. Épp csak a szemben lévő buszmegállóba kellett volna kisétálnom, hogy a vasútállomásra vigyen, ne pedig suliba. Volna. Mindenesetre ez érezhetően kihatott az egész napomra, sokszor vagyok jókedvű, de ez olyan nagyon maradandó. Még.

___________________________________________________________________________

Kedves nemírhatomleaneved!

Átgondoltam ezt a nyári dolgot és arra jutottam, hogy egy barom vagyok. Akárhogyis, életem legmaradandóbb és leghízelgőbb óráit köszönhetem neked. Ilyen rövid idő alatt ennyi dolgot még sosem rontottam el, de a megbánás csak felemészt. Már sokadik bejegyzésem lehet ezzel a témával kapcsolatban, tartok tőle, semmiképp sem az utolsó. Vagy remélem. Mindenesetre nem futamodok meg, nem bújkálok, a döntést pedig a kezedbe adom. A legtökéletesebb nyárért, ezért a bizsergető érzésért nem tudok mit adni. De ha komolyan mondtad, tudnod kell, én próbálkozom. Ugrok egy hetet és kívánok boldogságos szülinapot. xxx

___________________________________________________________________________

Szerző: \\\'netaláljrám\\\'  2009.02.26. 21:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://netalaljram.blog.hu/api/trackback/id/tr85968486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása